Cum sa faci fata discutiilor importante Partea I

Cum sa faci fata discutiilor importante | Partea I

Argumentul alunecos al pantelor este frecvent utilizat în diferite contexte, din propriul raționament intern până la propaganda politică. Este de părere că o anumită acțiune va conduce la un lanț specific de evenimente, de obicei, rezultatul negativ. Dar cât de util este acest argument și de ce a fost denumit „faliment alunecos al pantelor”?

În această postare, explorăm eroarea argumentului alunecos de pantă și privim cum să gestionați acest punct de vedere atunci când vă confruntați cu un argument.

Care sunt diferitele tipuri de argumente de alunecare alunecos?

Argumentele de alunecare înclinată se află sub multe ghise și filozofii le-au distins în următoarele trei categorii:

  1. Pârtii alunecoase cauzale

O pantă cauzată de alunecare se referă la argumente care sugerează că o acțiune minoră va duce la un eveniment major (și potențial catastrofal). Caracterul cauzal al acestui argument este faptul că evenimentul minor duce la evenimente suplimentare care treptat escaladează până la sfârșitul tragic final.

Un exemplu extrem de pantă alunecoasă cauzală este cineva care sugerează că legalizarea prostituției ar duce la o creștere a defalcării conjugale. Aceasta se extinde apoi în distrugerea constituției familiei și are ca rezultat chiar distrugerea civilizației în sine.

  1. Pante alunecoase precedente

Acestea sugerează că, atunci când tratăm o problemă minoră într-un anumit mod, vom fi obligați să tratăm o problemă conexă care este mai importantă în același mod în viitor.

Un exemplu obișnuit al acestui tip de pantă alunecoasă este argumentul împotriva legalizării canabisului. Cei care se opun acestui lucru folosesc panta alunecoasă pentru a sugera că va duce la atitudini mai pozitive față de drogurile mai dure și legalizarea ulterioară a drogurilor precum heroina.

  1. Pante alunecoase conceptuale

Această formă de argument alunecător al pantei este legată de conceptul de vagitate și nu face distincție între posibilitatea de a trece de la un lucru la altul și de a elimina toate procesele de luare a deciziilor. Din această perspectivă, dacă decideți să faceți un lucru, atunci veți decide inevitabil să faceți fiecare pas care urmează. În cele din urmă, acest lucru vă va conduce la rezultatul negativ final.

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață Partea a III - a

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață | Partea a III – a

  1. Amintiți-vă de cei care vă iubesc

Da, s-ar putea să vă simțiți vinovat că sunteți o minoritate în jocul de supraviețuire, dar este bine că sunteți în viață. Stii de ce? Cei dragi se bucură că ai reușit și de multe ori vor găsi modalități de a arăta cât de mult apreciază prezența ta în viața lor. În loc să locuiești în pământul regretat, încearcă să te gândești la dragostea celorlalți.

  1. Vorbeste cu cineva

Dacă nu ați vorbit niciodată despre cele întâmplate, acum este momentul. În primul rând, trebuie să înțelegeți exact ce este încărcat și dacă există vreo vinovăție care ar trebui să fie pe bună dreptate a ta în primul rând. Dacă nu ai parte de ceea ce s-a întâmplat, cu excepția faptului că ești supraviețuitor, atunci ar trebui să te gândești la asta. Dacă vorbești cu persoane care au fost martorii accidentului sau traumei, poți folosi adevărul a ceea ce spun pentru a vindeca.

  1. Ajutor profesional

Dacă nu găsiți confort în oricare dintre celelalte opțiuni de mai sus, cu siguranță trebuie să solicitați ajutor profesionist. De fapt, ar fi o idee bună să asociați și ajutor profesional cu aceste opțiuni, în special partea de a vă ocupa de bunăstarea fizică. Un profesionist vă poate intra în minte, dar va trebui să vă trageți în sus și să vă deplasați din nou.

Este timpul să încetați să vă invinovatiti!

Îmi imaginez că nu este atât de ușor să vindeci din vinovăția supraviețuitorului. Știu că moartea mătușii mele este încă cu mine și mă face să mă simt vinovată pentru că nu am dus-o la spital la timp înainte de a muri. Dar, pentru a trăi o viață deplină, trebuie să pun asta înapoi și să accept că ea a dispărut. Amintiți-vă, orice s-a întâmplat, indiferent dacă a fost sau nu vina ta, trebuie să mergi mai departe, nu doar pentru tine, ci și pentru cei pe care îi iubești.

Știu că poți face asta.

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață Partea a II - a

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață | Partea a II – a

  1. Activitate fizică

Bănuiesc că toată lumea s-a săturat să audă despre modul în care activitatea fizică pare să rezolve probleme, dar ajută multe probleme, inclusiv vinovăția. Da, din nou, activitatea fizică vă poate ajuta să atenuați o parte din vinovăția pe care o simțiți de a fi supraviețuitor al unei tragedii. Funcționează prin îmbunătățirea stării corpului tău care este conectat la mintea ta.

Produsele chimice se schimbă și stările de spirit se îmbunătățesc și chiar accentul tău în viață devine clar. Cei care supraviețuiesc ar trebui să dureze câteva momente din fiecare zi pentru a face ceva fizic, fie că merge, aleargă sau doar 20 de minute. Amintiți-vă, trebuie întotdeauna să vă întindeți înainte de exercițiu.

  1. Mănâncă bine și ai grijă de tine

Chiar acolo, cu activitate fizică, te asiguri că mănânci alimente nutritive. Acum, știu cât de greu este să mănânci când ești deprimat și simți vinovăție sau regret, dar, mai întâi, trebuie să te forțezi să începi să mănânci mai bine. Când faci asta, rămâi suficient de puternic pentru a combate depresia. Vedeți, este un ciclu care trebuie rupt, iar lipsa de nutriție vă va ține blocat în depresie mult timp.

De asemenea, va trebui să vă asigurați că vă păstrați igiena. Aceasta nu se spune că jenează pe nimeni. Doar că depresia și anxietatea ne pot face să ne simțim atât de neputincioși și în jos încât nici nu ne pasă să facem un duș, să ne pieptănăm părul sau să purtăm haine frumoase. Nu uitați să vă faceți să arătați la fel de bine cum ați făcut înainte de a avea loc trauma. Este foarte important.

  1. Mindfulness

Dacă sunteți mai activ și mâncați mai bine, atunci trebuie să adăugați actul de a fi atent la regim. Cea mai comună tehnică de mindfulness este meditația. Utilizarea meditației, însoțită de aromaterapie, poate reduce mult stresul care vine cu regret și vinovăție. Deși meditația poate să nu fie ușoară pentru cei care nu sunt familiarizați cu procesul, chiar să învețe cum să mediteze poate fi terapeutic.

  1. Ajută pe altcineva

Dacă ești jos, uneori cel mai bun lucru este să ridici pe cineva. Dacă cunoașteți pe cineva care suferă, puteți face voluntar pentru a-i ajuta să-și rezolve problemele sau doar să fiți acolo pentru ei.

Chiar dacă este posibil să fi supraviețuit când alții nu au fost, aceasta este șansa dvs. de a ajuta pe cineva care are încă o șansă la viață. Puteți chiar dona pentru caritate sau să vă donați timpul pentru a face lucruri amabile pentru cei fără adăpost. Când ajutați, o parte din greutatea din vinovăția supraviețuitorului va începe să crească.

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață

Vina supraviețuitorului este atunci când trăim, în timp ce alții cedează la o moarte traumatică sau bruscă. Aceasta nu este niciodată o pastilă ușor de înghițit.

În timp ce nu am servit niciodată în armată și am fost la sute de kilometri distanță de New York în timpul evenimentelor din 11 septembrie, am urmărit mătușa mea să se prăbușească brusc și să moară chiar în fața mea. Nu, nu este exact același lucru cu ceea ce trebuie să fi îndurat alții, dar este singura mea modalitate de a mă conecta cu acest subiect. Dacă vinovăția supraviețuitorului simte ceva asemănător cu ceea ce am simțit neputincios urmărind pe cineva pe care îl iubesc alunecând, atunci poate am o mică idee despre cum se simte.

Înțelegerea profunzimii vinovăției supraviețuitorului

Întrucât nu pot fi supraviețuitorul traumei sau cel care abia a scăpat de fălcile morții, aș dori să explic ce se întâmplă cu supraviețuitorii când vine vina. Vedeți, criteriile de bază pentru a avea acest tip de sentiment nu sunt puse în piatră. Prin urmare, sentimentele mele de vinovăție oarecum, dar există motive de bază pentru care oamenii suferă teribil de acest lucru.

Da, mulți veterani de război suferă de PTSD, supraviețuitori ai holocaustului, beneficiari de transplanturi și supraviețuitori ai accidentelor auto pot suferi astfel. Nu a fost niciodată doar să fii săritor și să ai coșmaruri. Acești supraviețuitori se întreabă de ce trăiesc în timp ce altcineva moare. Este ca și cum o forță mare aruncă zarurile și tocmai acolo unde aterizează – trăiești / mor.

Este exact cât de vinovată a supraviețuitorului este crud și oribil. Așadar, pentru a trece mai departe, supraviețuitorii trebuie să învețe modalități de a face față sentimentelor lor vinovate. Este singura cale.

Modalități de a vedea trecutul tragediei

  1. Acceptarea este bună

Înainte de a putea trece mai departe cu vindecarea din această vinovăție, trebuie mai întâi să acceptați ceea ce s-a întâmplat. Dacă ai fost singurul supraviețuitor într-un accident, trebuie să treci dincolo simțindu-te rău cu tine și să fii recunoscător pentru un al doilea contract de închiriere în viață.

Nu să sune egoist, dar ce bine este suferința ta când altcineva a trebuit să moară. Trebuie să te gândești la ce s-a întâmplat, să înveți ce poți și să accepți că s-a întâmplat. Nu poate fi șters și nu vă puteți întoarce în timp.

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi Partea a III - a

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi | Partea a III – a

  1. Este timpul pentru introspecție

Știați că vacanțele pot servi și ca o evadare din viața de rutină? Da, unii oameni se bucură de sărbători, dar se luptă să revină la viața de zi cu zi, la locuri de muncă sau la case. Când sărbătorile se termină, este bine să faci un pas înapoi, să petreci câteva zile sau o săptămână privindu-ți viața și să te întrebi dacă ești cu adevărat fericit.

Dacă nu sunteți mulțumit, este momentul să începeți să faceți modificările necesare pentru a vă îmbunătăți viața. Nu uitați, nu luați decizii cutanate imediat după sărbători, dar asigurați-vă că vă evaluați viața de zi cu zi și vă ajustați în funcție de necesități.

  1. Petreceți mai mult timp limpezind mintea

Sărbătorile nu numai că aduc dezordine în casă, dar, de asemenea, trage aglomerarea și o înfășoară în creierul tău. Când s-a terminat, este bine să te întorci la meditație sau rugăciune sau orice funcționează pentru tine și credințele tale.

Dacă nu aveți credințe spirituale, atunci vă puteți concentra în prezent refuzând gânduri sau idei nedorite de la ceilalți. Ștergerea minții vă va ajuta să vă ajustați și să vă bucurați de unele dintre celelalte idei pe care le-am enumerat mai sus.

Este timpul pentru reînnoire

Depresia post-vacanță este greu de rezolvat uneori. Îmi amintesc chiar că am primit blues-ul ca adolescent, dar asta era mai ales pentru că trebuia să mă întorc la școală. Este posibil să aveți alte idei pentru a bate aceste albastru și pentru a începe acea ardezie curată și sper să funcționeze bine pentru dumneavoastră.

Acum sunt să lucrez din nou la lecțiile mele de pian, poate un pic de pictură și cu siguranță ceva exercițiu. Sper sa aveti o vacanta minunata si fericita! Acum, să începem câteva lucruri noi în viața noastră.

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi Partea a II - a

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi | Partea a II – a

  1. Stai ocupat

Poate că vacanțele voastre au fost ocupate, iar după ce s-au terminat, încetiniți ritmul. Când simțiți că lenea si comoditatea s-au instalat, găsiți ceva de făcut. În regulă, dupa vacanta nu trebuie sa diminuati nivelul energiei.

Găsiți o activitate de care să vă bucurați, mergeți la sală sau chiar începeți un nou proiect. Acest lucru vă ajută să începeți anul următor pe o notă pozitivă, alungând albastrul. Iată o idee: de ce să nu mergeți să ajutați pe cineva care are nevoie. Ajutorul nu este doar pentru acele momente speciale care ating inima. Ar trebui să încercați întotdeauna să ajutați oamenii când puteți.

  1. Imortalizează momentele de vacanță

Șansele sunt, ai făcut multe poze în timpul sărbătorilor. Acum ar fi un moment minunat pentru a face acele fotografii și orice alte mici memorii și pentru a face un colaj sau pentru a adăuga la un album. Acest lucru vă ajută să vă amintiți momentele minunate din vacanță și vă oferă motivația de a vă planifica următoarea vacanță.

Privind aceste fotografii aduce, de asemenea, închidere pentru vacanță și face acest lucru mai tangibil pentru tine. Deși este trist când se termină sărbătorile, aveți aceste imagini de amintit în fiecare moment.

  1. Învață ceva nou

Aceasta este o idee destul de largă, dar extrem de bună. Puteți învăța un talent nou, sau puteți perfecționa pe unul care a devenit un pic ruginit în timp. Dacă obișnuiați să cântați la pian, așa cum am făcut-o, atunci este timpul să începeți să bifați din nou acele fildeșe.

Dacă doriți să învățați ceva complet nou, atunci poate că învățarea unei limbi noi ar fi un început excelent în ardezia dvs. curată din sărbători. Puteți picta, puteți săturați în sculptură, sau poate este timpul când ați luat în cele din urmă clasa CPR – la urma urmei, toți trebuie să învățăm cum să salvăm o viață.

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi Partea I

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi | Partea I

Majoritatea oamenilor așteaptă cu nerăbdare sărbătorile, dar depresia post-vacanță poate fi dificilă.

Emoția sărbătorilor, indiferent de vacanța despre care vorbim – Paste, Craciun etc., este copleșitoare și veselă, dar după ce sărbătorile s-au încheiat, depresia se poate instala. Cei mai mulți dintre noi știm despre acest sentiment, fie se agită după Crăciun, fie urmează după Noul. An. Tot ce știm este că într-o zi suntem ocupati de deschiderea cadourilor, iar a doua zi curățăm după aceea.

Sfârșitul sezonului de vacanță și depresia post-vacanță

După sărbători, trebuie să ne întoarcem și la muncă. În timp ce unii oameni lucrează de sărbători sau primesc doar câteva zile libere, suntem mulți dintre noi care ajung la câteva săptămâni de la locul de muncă. Ne obișnuim și cu această vacanță.

Când sărbătorile se termină, munca revine și acest lucru poate fi deprimant în sine. Deci, obiectivul este să scapi de bluesul și depresia post-vacanță.

Modalități de a face față sfârșitului sărbătorilor:

  1. Planificați sărbătorile următoare

În timp ce acest lucru poate părea ciudat, pregătirea pentru următoarele sărbători poate ridica adesea un pic de albastru de pe umeri. Da, Crăciunul s-a terminat, dar asta nu înseamnă că nu puteți face planuri pentru festivitățile viitoare.

Dacă vă petreceți vacanțele în călătorie și vă gândiți să călătoriți din nou anul viitor, începeți acum planificarea. În timp ce depresia se poate instala rapid, o poți tăia la pas cu noi planuri și idei noi.

  1. Obțineți cât mai mult soare

Depresia sezonieră lovește puternic în timpul iernii, dar vacanțele și distracția pot ajuta temporar să vă ridicați starea de spirit. Deci, ce se întâmplă când distracția se termină? Ați ghicit, depresie post-vacanță.

Dacă oricum suferiți de depresie, iar sărbătorile se termină, ar trebui să obțineți cât mai mult soare pentru a vă umple corpul cu vitamina D. Vitamina D funcționează excelent în combaterea albastruului sever. Dacă nu puteți obține suficient soare, alte forme de lumină vă pot ajuta puțin.

DOCUMENTAR Secretele cuplului Ceausescu

DOCUMENTAR | Secretele cuplului Ceausescu

Despre Nicolae si Elena Ceausescu se spun multe, insa adevarurile de fond nu sunt cunoscute de multi. Afla si tu cele mai picante secrete ale cuplului. Cum a trait cuplul prezidential cand foametea si moartea erau stapane peste Romania?