Cum sa faceti fata depresiei atunci cand munciti

Cum sa faceti fata depresiei atunci cand munciti

2. Lucrati ciudat

Bine, recunosc ca am folosit cuvantul ciudat pentru a-ti atrage atentia, dar asculta-ma. Prin munca ciudata, vreau sa spun ca trebuie sa va permiteti sa va eliberati de munca pe care o faceti de obicei si sa incercati ceva nou. Nu conteaza daca nou inseamna ceva minor sau ceva in afara profunzimii tale. Important este sa va distrageti atentia cu un lucru nou stralucitor, astfel incat sa puteti continua sa va prezentati la lucru cumva.

Personal, am ales sa explorez scrierea creativa in toata splendoarea sa anul acesta. Avand in vedere ca este ceva ce am vrut sa fac de ani de zile, simt cea mai mica motivatie pentru a scrie in ciuda depresiei severe . Exista mari sanse sa fiu la fel de rau la asta, pe cat mi-a fost intotdeauna teama ca as fi, dar cel putin va fi ceva de asteptat la un anumit nivel. Deci, orice munca faceti, incercati sa gasiti ceva nou care sa va intrige, sa va provoace sau sa va sperie. Alternativ, puteti ignora CV-ul actual si indrazniti sa urmariti ceva complet diferit.

3. Faceti o pauza in cariera

Daca ai o depresie debilitanta , mai ales pentru prima data in viata ta, fii bun cu tine si fa o pauza in cariera. Numiti-o sabatica sau orice doriti, dar faceti-o pentru a va proteja bunastarea mentala si fizica. Desigur, asigurati-va ca contactati prietenii sau familia pentru sprijin financiar si emotional.

Din punct de vedere legal, angajatorul sau clientul dvs. nu va pot discrimina pentru ca ati fost invalid , iar vorbirea civila ar trebui sa va acorde un numar rezonabil de zile libere de la munca. In cazul in care aveti nevoie de ajutor suplimentar, nu ezitati sa contactati serviciile sociale. Pastrarea unui loc de munca cand aveti depresie este dificila si uneori este imposibila. Indiferent daca esti capabil sa lucrezi sau nu, contezi si suferinta ta este valabila.

Prea deprimat pentru a lucra

Prea deprimat pentru a lucra? Iata ce poti face

Suntem la doua saptamani in 2021, deci este sigur sa presupunem ca majoritatea dintre noi ne-am intors la munca. Dar, in loc sa te vindece, ce se intampla daca sarbatorile te-au facut sa-ti dai seama ca vrei sa hibernezi pana la sfarsitul pandemiei? Cu alte cuvinte, daca esti prea deprimat pentru a lucra, iata cateva sfaturi de la cineva din aceeasi barca cu tine. Promit ca nu veti gasi sugestiile obisnuite pentru a medita, a face exercitii sau a jurnalului; Sunt sigur ca le-ai incercat deja.

3 lucruri de incercat cand esti prea deprimat pentru a lucra
1. Lucrati mai putin

Daca ma intrebati, depresia este una dintre primele trei cele mai grave boli mintale din lume, deoarece va poate dezactiva mental, fizic si spiritual. Cred ca este unul dintre principalele motive pentru care sunt ateu, dar asta este o poveste pentru o alta zi. Intr-o lume ideala, o persoana aflata in depresie nu ar fi fortata sa lucreze pentru a-si permite hrana si chiria. Astazi, chiar daca exista controale de invaliditate, nu toata lumea le poate obtine si nu sunt suficiente in primul rand. De asemenea, zilele de sanatate mintala nu au prins atat de mult pe cat ar trebui, asa ca singura optiune viabila este sa lucrezi mai putin.

Vorbiti cu clientul sau managerul dvs. si informati persoana respectiva ca nu sunteti sanatos – si ca va veti ajusta programul de lucru in consecinta. Este prerogativa ta sa folosesti un termen generic precum „problema de sanatate” sau sa fii specific si sa mentionezi depresia. Pentru a fi in siguranta, primiti o nota de la terapeutul sau medicul dumneavoastra daca alegeti sa faceti acest lucru din urma. Oricum, anuntati-i despre disponibilitatea dvs. limitata, astfel incat sa isi poata modifica asteptarile cu mult timp in avans. Nu este rusine sa lucrezi mai putin. De fapt, caut un job de scriere cu jumatate de norma in acest moment.

Cum sa stiti daca este vorba de abuz verbal la locul de munca

Cum sa stiti daca este vorba de abuz verbal la locul de munca

La fel ca relatiile personale, relatiile dvs. de munca ar trebui sa aiba limite . Daca acestea nu sunt respectate sau sunt ignorate in totalitate, pot aparea probleme intre cele doua parti. Cateva intrebari de luat in considerare atunci cand se determina daca este vorba de abuz sunt:

Seful tau te numeste?
Seful tau iti insulta inteligenta atunci cand gresesti?
Seful tau isi bate joc de tine in vreun fel?
Seful tau ar trebui sa poata oferi feedback negativ cu privire la performanta sau greselile tale fara a fi abuziv verbal. Exista insa o diferenta accentuata intre cele doua. Un sef bun va va oferi strategii si instrumente pentru a va aduce performanta la un standard acceptabil si pentru a evita greselile repetitive. Un sef abuziv verbal va indica doar aspectele negative ale dvs. sau ale muncii dvs. in mod continuu, fara un plan de actiune care sa remedieze problema.

Ce sa faci cu abuz verbal in relatiile de munca
Nu esti singur daca te confrunti cu abuz verbal la locul de munca. Este mai frecvent decat crezi. Daca te-ai trezit ca trebuie sa ai de-a face cu un sef ca acesta, ai de ales.

Roaga-l pe abuzator sa nu te mai numeasca, sa-ti bata joc de tine etc.
Discutati cu departamentul dvs. de resurse umane si exprimati-va preocuparile.
Depuneti o reclamatie oficiala la organizatia dvs. sau la consilierul pentru standarde de munca.
Puteti sa parasiti locul de munca si sa cautati un loc de munca in alta parte.
Uneori, o persoana care face comentarii abuzive verbal o face neintentionat. Acest lucru nu se intampla des, dar, ocazional, o persoana crede ca ceea ce spune nu este daunator. Daca puteti aborda situatia cu ei in mod clar si va puteti explica pozitia, ei isi pot schimba comportamentul.

Daca ati incercat sa va adresati abuzatorului direct fara rezultate, trebuie sa va planificati urmatorii pasi. Nimeni nu vrea sa lucreze intr-un mediu in care nu este tratat bine. Petreci mult timp la locul de munca si nu ar trebui sa fie timpul petrecut cu ridiculizari sau insulte.

Amintiti-va ca numai dvs. puteti schimba situatia din jurul vostru. Depinde de dvs. sa va inconjurati de oameni buni intr-un mediu stabil in care sa va puteti dezvolta si sa va bucurati sa mergeti la munca in fiecare zi. Parasirea unui mediu de lucru abuziv poate fi o tranzitie dificila, dar pe care nu o vei regreta. Sunt atat de recunoscator ca am reusit sa gasesc curajul si sa fac saltul pentru a-mi lasa slujbele acolo unde m-am confruntat cu abuz verbal.

Abuz verbal in relatiile de munca

Abuzul verbal in relatiile de munca are loc in mod regulat. La urma urmei, nu ati auzit cliseul potrivit caruia angajatii parasesc sefii, nu locurile de munca? In multe situatii, acest lucru este destul de adevarat, mai ales atunci cand persoana la care va raportati este abuziva verbal la locul de munca . Din pacate, am fost victima abuzului verbal la locul de munca in mai multe ocazii. Din fericire, am reusit sa ridic bucatile egoului meu spulberat si sa plec pentru o cariera mai buna.

Cand exista abuz verbal in relatiile de munca, lucrurile pot deveni destul de dificil de navigat. Daca sunteti subiectul unor insulte sau umilinte la locul de munca, poate fi greu sa va concentrati asupra indeplinirii sarcinilor cu eficienta si acuratete. Teama ca un sef sa te mustram in fata colegilor sau a altor persoane poate provoca anxietate . Din experienta mea, ma ghiceam intotdeauna in sarcinile mele, sperand sa evit o explozie. Acest lucru a dus doar la incetinirea eficientei mele si a invitat critici suplimentare.

Nu toti sefii sau managerii sunt oribili si nu toate feedback-urile negative sunt abuzuri verbale . Exista o modalitate de a distinge intre critica constructiva si abuzul cu performanta unui angajat.

Gestionarea prea multor sfaturi de anxietate: actionati mai mult cu mai putine sfaturi

Cu o lista mai scurta de sfaturi, instrumente si strategii pentru reducerea anxietatii, este mai usor sa va scufundati si sa luati masuri. Sfaturile de la sine nu fac nimic. Actiunea ta este cea care ii pune pe ei sa lucreze pentru tine.

Chiar daca lista dvs. este scurta si functionala acum, poate fi util sa incepeti cu o strategie (poate doua). Creati un plan de actiune in jurul acelui sfat de anxietate. Este probabil destul de general. Cum il poti lua si aplica in viata ta? In ce situatii il veti folosi? Ce pasi trebuie sa faceti in fiecare zi pentru a-l implementa?

Creati un plan de actiune folosind acel sfat. Pe masura ce te obisnuiesti sa-l aplici si devine o parte mai naturala a vietii tale, poti incepe sa adaugi alte instrumente din lista ta de pepite de aur. Cheia este sa transformi acele sfaturi in actiune si sa le construiesti in viata ta pas cu pas.

Intrerupand colectia dvs. de sfaturi privind anxietatea, selectand aproximativ opt sfaturi care rezoneaza cu dvs. si transformandu-le in pasi de actiune viabile pe care ii aplicati in fiecare zi, veti incepe sa va ocupati de anxietate. Este o modalitate viabila de a trece de la sentimentul coplesit si blocat in control si liber.

Alegeti sfaturile de top pentru dvs

Gestionarea sfaturilor de anxietate coplesitoare: Alegeti sfaturile de top pentru dvs

Ati adunat o multime de sfaturi si instrumente grozave. Unii par sa se contrazica probabil. Asta nu inseamna ca unele strategii sunt incorecte sau inutile. Exista mai multe abordari pentru reducerea anxietatii, deoarece exista atat de multe tipuri diferite de persoane cu experiente unice cu tulburari de anxietate si depresie, personalitati si preferinte individuale, situatii de viata si multe altele. Exista sanse mari sa aveti o multime de informatii utile pentru alte persoane. Acum e timpul sa le restrangeti la acele strategii care sunt utile pentru dvs.

Alocati ceva timp si atentie pentru a revizui ceea ce ati adunat. Uitati-va la notele pe care le-ati notat si la pasajele pe care le-ati evidentiat in carti. Ati notat special aceste articole dintr-un motiv. Ele rezoneaza cu dvs intr-un fel. Incepeti o noua lista de sfaturi care va vorbesc.

Odata ce aveti aceasta lista initiala, s-ar putea sa fiti inca coplesiti. La inceput, este usor sa te entuziasmezi cu sfaturi care ti-ar putea reduce anxietatea. Acum este timpul sa devii critic. Reveniti la lista dvs. si alegeti sfaturile dvs. de top, pana la aproximativ opt. Mai putin de opt s-ar putea sa nu va ofere suficient pentru a lucra, si mult mai mult decat atat poate continua sa fie coplesitor si irealizabil.

Scrieti aceste opt sfaturi pe o noua foaie de hartie (sau document pe computer sau telefon). Acestea sunt punctul dvs. de plecare pentru reducerea activa a anxietatii. Pastrati restul listei, deoarece pe masura ce progresati, va recomandam sa adaugati cateva strategii noi (doar una sau doua la un moment dat). Cu lista scurta in mana, treceti la pasul urmator: actiune.

Coplesiti de sfaturile de anxietate

Coplesiti de sfaturile de anxietate? Iata cum sa le gestionati

Sfaturile privind anxietatea sunt destul de usor de gasit. Unul dintre avantajele erei noastre moderne este multitudinea de informatii disponibile oriunde ne-am afla si oricand le dorim. Cartile de auto-ajutor abunda si in ele puteti gasi tehnici incredibil de utile pentru gestionarea anxietatii . Site-uri precum HealthyPlace sunt resurse minunate. Videoclipurile sunt resurse excelente pentru sfaturi legate de anxietate , iar platformele de socializare ofera pagini, grupuri si postari de la persoane care isi desfasoara activitatea prin anxietate si dornici sa impartaseasca povesti de succes pentru a-i ajuta pe ceilalti. Acest lucru este foarte pozitiv, desigur, dar poate fi si descurajant, coplesitor si epuizant. Poate fi util sa stii cum sa gestionezi toate aceste informatii odata ce le ai, astfel incat sa poti incepe in mod activ sa iti reduci anxietatea.

Adunarea sfaturilor de anxietate pentru a va ajuta sa reduceti anxietatea este esentiala pentru a o depasi, astfel incat sa puteti trai versiunea dvs. cea mai buna viata. Cu toate acestea, acest pas este doar primul. Poate fi tentant sa cautam din ce in ce mai multe informatii, dar uneori, cadem in capcana colectarii si planificarii atat de mult incat de fapt nu facem nimic cu informatiile si strategiile pe care le obtinem (cu totii facem acest lucru). Avem atunci atatea idei pentru a bate anxietatea, incat ne simtim coplesiti. Ne uitam la teancurile noastre de carti pline de note lipicioase, caietele noastre umplute cu pietre pretioase adunate de pe web si de la cei dragi si ne inchidem, simtindu-ne coplesiti si descurajati. Nu este neobisnuit in acest moment sa te simti mai anxios ca niciodata.

Daca ai atat de multe sfaturi de anxietate incat nu stii ce sa faci mai departe, ia-ti inima. Iata doar doua lucruri pe care le puteti face (in interesul de a nu adauga si mai multe sfaturi la gramada dvs. in crestere) pentru a gestiona strategiile pe care le aveti si pentru a incepe sa va reduceti cu adevarat anxietatea.