5 beneficii surprinzătoare ale gândirii cu voce tare, susținute de știință | Partea a IV – a

5 beneficii surprinzătoare ale gândirii cu voce tare, susținute de știință Partea a IV - a

În mod similar, un studiu realizat de Yannis Theodorakis a descoperit că gândirea cu voce tare folosind IST și MST a îmbunătățit sincronizarea și precizia pentru ambele metode în comparație cu grupul de control cu ​​rezultate semnificative statistic. Într-adevăr, vorbirea de sine este frecvent utilizată în sport-psihologie la cele mai înalte niveluri și veți vedea deseori jucători de tenis profesioniști folosind această metodă în timp ce se mișcă pe teren.

Sporirea memoriei

Un mod în care obișnuim să ne gândim cu voce tare în mod natural pe măsură ce îmbătrânim este să ne asigurăm că avem informații memorate corespunzător. Acest lucru funcționează excelent cu listele, dar s-a dovedit a fi benefic și atunci când vine vorba de păstrarea informațiilor pe care le citim. Acest lucru se datorează faptului că memoria este îmbunătățită prin creierul implicat activ cu ceea ce facem așa cum este atunci când vorbim versus când citim pur și simplu.

Ca atare, a gândi cu voce tare ar putea avea beneficii potențiale pe măsură ce îmbătrânim. Ni se spune în mod obișnuit că făcând puzzle-uri și cuvinte încrucișate ne poate ajuta să eliminăm unele dintre efectele malefice ale îmbătrânirii asupra minții. Cu toate acestea, a ne asigura că creierul nostru este implicat mai activ în alte sarcini, cum ar fi citirea ziarului dimineața sau o carte în pat poate fi la fel de benefică.

Gândirea cu voce tare a fost mult timp malignizată. Cu toate acestea, întrucât din ce în ce mai multe cercetări arată o gamă largă de beneficii pe care le putem vorbi gândurile cu voce tare, poate fi o idee bună să încercați să aduceți această practică în viața de zi cu zi. Într-adevăr, se dovedește că gândirea cu voce tare poate fi o modalitate excelentă de a-ți reveni mojo-ul.