Cauzele temerii de a cădea și cum să le depășim

Depășirea fricii de cădere nu poate fi o sarcină ușoară, dar suntem aici pentru a explora modul în care putem realiza acest lucru oricum.

Există mulțimi de oameni care se tem de cădere. Unii se tem că se prăbușesc după ce se împotrivesc unui obiect, în timp ce alții se tem să cadă de la înălțimi mari. Indiferent de situație, frica este reală și uneori poate împiedica o viață sănătoasă.

Ce cauzează teama de a cădea?
Nu există o cauză a căderii temerilor. Există multe influențe psihologice și fizice cu această fobie. În timp ce o persoană poate simți că evită sporturile extreme, cum ar fi alpinismul, altul poate fi doar frică să facă o plimbare simplă din motive de sănătate.

Deci, să explorăm ceea ce ne face atât de frică și să găsim o cale de a lucra la depășirea unora dintre aceste cauze de frică.
1. Teama de cădere în copilărie
De la naștere și până la vârsta de 9 luni, sugarii nu se tem de nimic. Cu toate acestea, la vârsta de 9 ani, după ce au folosit anumite jucării cum ar fi cărucioare pentru copii și alte jucării similare, copiii au devenit brusc conștienți de înălțimi.

Într-un experiment realizat de oamenii de știință de la Universitatea din New York și de la Universitatea Rutgers, s-a descoperit că sugarii care nu au putut nici măcar să se târască erau reticenți să treacă printr-o coroană acoperită cu sticlă (perfect sigură). Copiii s-au temut, dar au început să încerce să găsească alte mijloace de a scăpa de imaginar. Studiile arată, de asemenea, temperamente diferite în rândul sugarilor.

Aceasta înseamnă că, ca oameni, suntem învățați să ne temem de informația vizuală din mediul înconjurător. În caz contrar, este înnăscută.

Acest lucru vă poate ajuta:
Singurul ajutor real pe care îl puteți oferi copilului dvs. este educația pe măsură ce crește. Da, este important să predați despre siguranță, dar este la fel de important să învățați și despre curaj. Este vorba despre o judecată bună, o logică și un mediu sigur.

2. Căzuți anterior
Unul dintre cele mai simple motive pentru teama de a cădea este amintirea unei căderi anterioare. Dacă ați căzut destul de mult pe tot parcursul vieții, s-ar fi putut dezvolta o teamă de a vă arunca la pământ și de a cădea pe terenuri periculoase, cum ar fi pietre sau scăderi abrupte.

Am făcut cunoștință cu câțiva oameni care și-au răsucit glezna și după aceea par a avea această neplăcere ca un eveniment comun. Prin urmare, ele sunt întotdeauna prea precaute. În ceea ce privește partea negativă, faptul că sunteți suprasolicitați poate provoca uneori o cădere și, astfel, poate funcționa în ambele sensuri.

Acest lucru vă poate ajuta:
Pentru cei care au căzut în trecut sau au căzut de mai multe ori, curajul este singura cale reală de a vă elibera de teamă și de cădere. Da, este posibil să cădeți din nou, dar este posibil, de asemenea, să conduceți un maraton și să nu călcați niciodată. Menținerea activă și menținerea puternică a mușchilor vă va ajuta să dezvoltați o nouă istorie a mai puține căderi și, astfel, să vă dați încrederea că nu vă temeți.

3. Conștientizarea vârstei înaintate
Bătrânii noștri sunt oameni înțelepți și frumoși, dar, din nefericire, trupurile lor au îmbătrânit, pe măsură ce înțelepciunea lor a crescut. Mulți adulți în vârstă dobândesc o teamă de cădere din cauza lucrurilor pe care le înțeleg despre osteoporoza sau slăbiciunea vederii, cum ar fi cataracta, de exemplu.

Cu toții ne confruntăm cu unele dintre aceste probleme pe măsură ce îmbătrânim și ne înspăimântă să cădem. De asemenea, înseamnă și un timp de recuperare mai lent.

Acest lucru vă poate ajuta:
Asigurați-vă că toate verificările sunt actualizate. Aceasta include verificarea vederii și a densității osoase. De asemenea, trebuie să vă angajați într-un fel de activitate fizică pentru a vă menține mușchii puternici, care vă ajută să vă protejați oasele. Cercetați toate modurile în care vă puteți păstra sănătatea cât mai mult posibil și puteți scădea șansele de cădere fizică.