Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață | Partea a II – a

Ce este vina supraviețuitorului și cum se poate gestiona pentru a merge mai departe în viață Partea a II - a

  1. Activitate fizică

Bănuiesc că toată lumea s-a săturat să audă despre modul în care activitatea fizică pare să rezolve probleme, dar ajută multe probleme, inclusiv vinovăția. Da, din nou, activitatea fizică vă poate ajuta să atenuați o parte din vinovăția pe care o simțiți de a fi supraviețuitor al unei tragedii. Funcționează prin îmbunătățirea stării corpului tău care este conectat la mintea ta.

Produsele chimice se schimbă și stările de spirit se îmbunătățesc și chiar accentul tău în viață devine clar. Cei care supraviețuiesc ar trebui să dureze câteva momente din fiecare zi pentru a face ceva fizic, fie că merge, aleargă sau doar 20 de minute. Amintiți-vă, trebuie întotdeauna să vă întindeți înainte de exercițiu.

  1. Mănâncă bine și ai grijă de tine

Chiar acolo, cu activitate fizică, te asiguri că mănânci alimente nutritive. Acum, știu cât de greu este să mănânci când ești deprimat și simți vinovăție sau regret, dar, mai întâi, trebuie să te forțezi să începi să mănânci mai bine. Când faci asta, rămâi suficient de puternic pentru a combate depresia. Vedeți, este un ciclu care trebuie rupt, iar lipsa de nutriție vă va ține blocat în depresie mult timp.

De asemenea, va trebui să vă asigurați că vă păstrați igiena. Aceasta nu se spune că jenează pe nimeni. Doar că depresia și anxietatea ne pot face să ne simțim atât de neputincioși și în jos încât nici nu ne pasă să facem un duș, să ne pieptănăm părul sau să purtăm haine frumoase. Nu uitați să vă faceți să arătați la fel de bine cum ați făcut înainte de a avea loc trauma. Este foarte important.

  1. Mindfulness

Dacă sunteți mai activ și mâncați mai bine, atunci trebuie să adăugați actul de a fi atent la regim. Cea mai comună tehnică de mindfulness este meditația. Utilizarea meditației, însoțită de aromaterapie, poate reduce mult stresul care vine cu regret și vinovăție. Deși meditația poate să nu fie ușoară pentru cei care nu sunt familiarizați cu procesul, chiar să învețe cum să mediteze poate fi terapeutic.

  1. Ajută pe altcineva

Dacă ești jos, uneori cel mai bun lucru este să ridici pe cineva. Dacă cunoașteți pe cineva care suferă, puteți face voluntar pentru a-i ajuta să-și rezolve problemele sau doar să fiți acolo pentru ei.

Chiar dacă este posibil să fi supraviețuit când alții nu au fost, aceasta este șansa dvs. de a ajuta pe cineva care are încă o șansă la viață. Puteți chiar dona pentru caritate sau să vă donați timpul pentru a face lucruri amabile pentru cei fără adăpost. Când ajutați, o parte din greutatea din vinovăția supraviețuitorului va începe să crească.