Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi | Partea I

Cum să faci față depresiei post-vacanță și să te întorci la viața de zi cu zi Partea I

Majoritatea oamenilor așteaptă cu nerăbdare sărbătorile, dar depresia post-vacanță poate fi dificilă.

Emoția sărbătorilor, indiferent de vacanța despre care vorbim – Paste, Craciun etc., este copleșitoare și veselă, dar după ce sărbătorile s-au încheiat, depresia se poate instala. Cei mai mulți dintre noi știm despre acest sentiment, fie se agită după Crăciun, fie urmează după Noul. An. Tot ce știm este că într-o zi suntem ocupati de deschiderea cadourilor, iar a doua zi curățăm după aceea.

Sfârșitul sezonului de vacanță și depresia post-vacanță

După sărbători, trebuie să ne întoarcem și la muncă. În timp ce unii oameni lucrează de sărbători sau primesc doar câteva zile libere, suntem mulți dintre noi care ajung la câteva săptămâni de la locul de muncă. Ne obișnuim și cu această vacanță.

Când sărbătorile se termină, munca revine și acest lucru poate fi deprimant în sine. Deci, obiectivul este să scapi de bluesul și depresia post-vacanță.

Modalități de a face față sfârșitului sărbătorilor:

  1. Planificați sărbătorile următoare

În timp ce acest lucru poate părea ciudat, pregătirea pentru următoarele sărbători poate ridica adesea un pic de albastru de pe umeri. Da, Crăciunul s-a terminat, dar asta nu înseamnă că nu puteți face planuri pentru festivitățile viitoare.

Dacă vă petreceți vacanțele în călătorie și vă gândiți să călătoriți din nou anul viitor, începeți acum planificarea. În timp ce depresia se poate instala rapid, o poți tăia la pas cu noi planuri și idei noi.

  1. Obțineți cât mai mult soare

Depresia sezonieră lovește puternic în timpul iernii, dar vacanțele și distracția pot ajuta temporar să vă ridicați starea de spirit. Deci, ce se întâmplă când distracția se termină? Ați ghicit, depresie post-vacanță.

Dacă oricum suferiți de depresie, iar sărbătorile se termină, ar trebui să obțineți cât mai mult soare pentru a vă umple corpul cu vitamina D. Vitamina D funcționează excelent în combaterea albastruului sever. Dacă nu puteți obține suficient soare, alte forme de lumină vă pot ajuta puțin.