Cum să realizați meditația pentru a activa glanda pineală – al treilea ochi

Meditația pentru a activa al treilea ochi este o practică care ne permite în permanență să înțelegem energiile din împrejurimile noastre. Aflați cum să realizați această meditație.

Al treilea ochi, sau în termeni biologici, glanda pineală, este considerat centrul secret al simțurilor noastre. Aceasta înseamnă că intuiția noastră și capacitatea de a înțelege anumite energii, bune sau rele pot fi accesate prin această chakră. Tipul de meditație numit „trataka” deschide cel de-al treilea ochi și ne ajută să dezvoltăm o mai bună înțelegere a simțurilor noastre de bază … dar mai intens.

Învățați cum să vă treziți al treilea ochi cu ajutorul meditației
Dacă acest lucru este nou pentru dvs., atunci este totul în regulă. Învățarea celei de-a treia meditații chakra poate fi simplă. Tot ceea ce este nevoie este calmarea minții și a focalizării, plus câțiva pași mici. Centrarea pe ochiul mijlociu și deschiderea către energii poate fi o modalitate excelentă de a îmbunătăți discernământul în diferite situații.

Deci, iată instrucțiunile de bază despre procesul de meditație care vă va trezi cel de-al treilea ochi:
1. Locație
Primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă alegeți locația pentru meditație. Acest loc trebuie să fie o locație liniștită, cu puține până la nicio perturbare. Mergând afară este o idee grozavă, atâta timp cât zgomotele bruște nu vă vor rupe seninătatea. Acest lucru variază de la persoană la persoană, totuși, deoarece unele zgomote constante se pot transforma într-un zumzet permanent, ceea ce se traduce în tăcere pentru ei.

Trebuie să încercați câteva locuri până când găsiți locul potrivit pentru acest proces.

2. Ora
Încercați să meditați aproximativ la aceeași oră în fiecare zi. Acest lucru vă ajută să vă construiți și mai multă coerență în viața voastră. Cum viața poate fi atât de aleatorie și dramatică uneori, un model de rugăciune și meditație poate ajuta să-ți centrezi viața.

Cel mai bine este să alegeți un timp care să devină precoce, astfel încât să vă puteți încadra ziua cu o perspectivă meditativă pozitivă. De asemenea, este bine să nu meditați chiar înainte sau imediat după masă.

3. Poziții
Majoritatea oamenilor stau cu picioare încrucișate, fiind o poziție confortabilă pentru ei. Cu toate acestea, cel mai important factor în poziția dvs. de ședere este un confort. Trebuie să găsiți cea mai confortabilă poziție înainte de a începe meditația.

De preferință, această poziție nu ar trebui să fie cea care vă va face să adormiți. Trebuie să țineți minte asta. Meditația pentru glandele pineale este mai profundă decât mintea trează, dar ridicată deasupra nivelului somnului. Ține-ți spatele drept, pieptul înainte și capul în poziție verticală.

4. Respirația
Când începeți să intrați într-o stare de meditație, reglați respirația. O parte a acestui proces poate fi făcută înainte de a găsi claritate, în timp ce cealaltă parte va trebui să fie finalizată pe măsură ce găsiți o stare calmantă de a fi în pasul următor. Pentru cei cu anxietate, o mare parte din regulamentul de respirație va veni cu un accent mai mare și mai mare.

Începeți cu respirații profunde, care vă vor ajuta să încetinească ritmul cardiac și nivelul de respirație. Puteți să vă gândiți la situații calmante sau să vă imaginați suprafețe plăcute care se simt plăcut pe piele. Hei, chiar poți intra înapoi în starea pentru a-ți regla respirația.

5. Găsiți claritate
Deși este dificil să vă clarificați cu adevărat mintea, concentrarea asupra celui de-al treilea ochi în timpul meditației necesită cea mai pură formă de claritate pentru a vă duce la planul superior. Găsirea clarității poate include, de asemenea, accentul în forma sa cea mai proastă.

În timp ce începeți meditația, goliți gândurile aglomerate în timp ce vă concentrați pe centrul frunții, glanda pineală. Pe măsură ce vă concentrați, dezordinea se va transforma în energie blândă. Obiectivul dvs. vă ajută nu numai să vă simțiți energiile, ci și să vă mențineți conștienți.

Găsirea confortului în meditație
Meditația are capacitatea de a aduce un mare confort, mai ales în vremurile incerte. Dar, chiar dacă totul pare perfect, meditația pentru al treilea ochi este o practică importantă pentru viața ta.

După ce ați învățat modul corect de a medita în acest mod, continuați să practici pentru a intra mai ușor și a ieși din meditație. Dacă nu ați întâlnit încă cel de-al treilea ochi, acum este momentul să vă cunoașteți. Doar încercați.