Îmbrățișează-ți forța mentală | Partea I

Îmbrățișează-ți forța mentală Partea I

Nu puteți schimba trecutul. Nu poți face ca persoana care te-a rănit să se simtă vinovată. Puteți, totuși, să vă schimbați propria gândire. Este timpul să luați legătura cu propriile gânduri și să le încetiniți când vă simțiți supărat.

Amintiți-vă că creierul dvs. a fost capabil să creeze această durere, așa că a reușit să treaca peste ea. Dă drumul la durere in întregime. Nu va fi ușor, dar să pleci poate fi o alegere. Poți alege să nu urăști sau să te simți furios.

Când vă apar gândurile frustrate, eliminati-le. Reamintește-ți că această persoană nu are putere, doar tu. Nu mai lăsați această persoană să câștige, mai ales dacă au ieșit deja din viața voastră.

Distrageți-vă atunci când apar aceste gânduri și interziceți-vă să vă lăsați condusi de ele. Nu te mai lasa obsedat de ganduri si nu mai acorda timp prețios acestei persoane care ti-a greșit.

Intelegi lucrurile si de cealalta parte

S-ar putea să fie greu, chiar dureros de făcut, dar uneori poate fi util să te pui în pantofii celuilalt. Înțelegeți ce s-a întâmplat la început din punct de vedere neutru și întrebați-vă cum ați reacționat din partea lor.

Amintiți-vă, am greșit cu toții în viața noastră. Cu toții am fost răniți, este aproape garantat. Suntem defecte și este în regulă. Nu vă așezați pe un piedestal atât de înalt încât nu puteți ierta niciodată greșelile altora.