Top 3 sfaturi pentru cei care încearcă pentru primele dăți meditația

Ești nou în meditație? Dacă da, probabil că ești în căutarea unor  sfaturi de meditație pentru că nu poți găsi motivația necesară pentru a începe. Pe măsură ce meditația și-a pierdut încet stigmatul ca o practică exterioară pentru hippie și adepții religioși, beneficiile meditației au fost studiate și prezentate ca fiind importante pentru auto-îngrijirea sănătății mintale. Poate că ați devenit conștienți de aceste beneficii ale meditației, dar vă simțiți frustrat după ce ați încercat de câteva ori. Aceste trei sfaturi de meditație vă vor ajuta să obțineți un început minunat.

Sfatul 1 pentru meditație: Șederea nu este obligatorie
Cei noi în meditație se simt uneori copleșiți de gândul de a sta într-o anume poziție pentru o perioadă lungă de timp (sau chiar câteva minute scurte). Mediile populare au reprezentat meditația într-o singură formă: meditația stând jos. Cu toate acestea, aducând aceleași beneficii, poți medita în zeci de alte poziții. A face ceea ce funcționează pentru corpul tău este important pentru că dacă începi într-o poziție dureroasă sau inconfortabilă a corpului, mintea ta va trebui să muncească mult mai greu să se relaxeze și nu te vei bucura de meditație.

Sfatul 2 pentru meditație: Tăcerea nu este necesară
Dacă meditația este nouă pentru tine, ședința ar putea fi o idee descurajantă. Totuși, meditațiile sunt doar un singur tip. Încercați o meditație în mișcare. Puteți să faceți o plimbare prin cartierul dvs. și să vă concentrați asupra respirației dvs.: inspirați-vă pentru 4 pași, pentru 4 pași. Yoga este, de asemenea, o meditație în mișcare, cu accent pe conectarea respirației la mișcare, terminând, în general, într-o meditație încă așezată pe spate.

Sfatul 3 pentru meditație: Nu te compara
Am aflat că aproape nimeni nu este bun la meditație. Unii oameni pot fi mai practici și capabili să mediteze pentru perioade lungi de timp, dar chiar și acei oameni găsesc adesea meditația o  provocare. Beneficiile sale merită această luptă, cu siguranță, dar controlul minții este o sarcină descurajantă. Comparând cât de mult poți să meditezi, dacă poți să folosești aceeași poziție ca un alt practicant sau orice altă fațetă a practicii tale de meditație te poate conduce la frustrare.

În schimb, ia o viziune personalizată: care sunt obiectivele voastre. de meditație? Ce beneficii căutați? Apoi, încercați diferite stiluri de meditație până când găsiți una sau două care funcționează pentru voi. Vedeți dacă preferați meditația ghidată sau nu, în mișcare sau nemișcată, așezată sau predispusă (sau orice altă poziție), experiențe de grup sau meditație solo.

Să nu uitați, chiar și compararea cu o zi de meditație ce a trecut poate fi dăunătoare; probabil primele zile nu au mers bine, dar astăzi este un nou început. Asta nu înseamnă că practica dumneavoastră de meditație nu evoluează. Meditația nu este o progresie liniară; de aceea se numește o practică. Oferiți-vă spațiu pentru a învăța și găsiți-vă o cale personală în care puteți progresa, cu un anume tip de meditație potrivit nevoilor dumneavoastră. În loc să căutați progrese, căutați mici schimbări incrementale în viața de zi cu zi și nivelul de confort atunci când vă apropiați de meditație. În curând, nu veți fi deloc nou în meditație și veți fi cel care oferă sfaturi de meditație altora.