Gestionarea anxietatii atunci cand aveti coronavirus – I

Gestionarea anxietatii atunci cand aveti coronavirus - I

Gestionarea anxietatii atunci cand aveti coronavirus nu este usor. Cand aveti tulburari de anxietate generalizate si tulburari de panica, ca mine, catastrofati in mod constant fiecare situatie. Unul dintre cele mai grave cazuri in aceasta pandemie a fost, de fapt, contractarea coronavirusului (COVID-19). Ei bine, ghici ce, am anxietate si am primit coronavirus. In afara de anxietate, sunt tanar, sanatos si fara factori de risc coronavirus cunoscuti. Iata calatoria mea continua de a-mi gestiona anxietatea in timp ce am coronavirus.

Gestionarea anxietatii coronavirusului posibil
Joi, 19 martie, am avut o tuse uscata care a persistat toata ziua. Aparent nu iesise de nicaieri si era insotit de cea mai mica durere din gat. A fost o zi mai calda , asa ca sincer, am crezut ca este vorba despre alergii si nu m-am gandit de doua ori la asta.

Cand m-am trezit vineri dimineata, am avut febra scazuta – in jurul valorii de 37- si am inceput sa am presiune sinusala. Din nou, toate semnele sunt indreptate spre alergii pentru mine, dar coronavirusul a inceput sa-mi treaca prin minte. Pana vineri seara, abia puteam sa dorm, pentru ca aveam o durere atat de intensa de spate. Am crezut ca este din clasa de yoga cu flux de putere pe care o facusem in acea dimineata, dar durerea era destul de raspandita. Cand m-am trezit sambata dimineata, temperatura mea a revenit la normal si m-am simtit mult mai bine. M-am gandit la raceala. Contorul meu de anxietate: trei. Anxietatea mea pentru coronavirus nu avea nevoie de mult management in acest moment.