Gestionarea sfaturilor de anxietate coplesitoare: Alegeti sfaturile de top pentru dvs

Alegeti sfaturile de top pentru dvs

Ati adunat o multime de sfaturi si instrumente grozave. Unii par sa se contrazica probabil. Asta nu inseamna ca unele strategii sunt incorecte sau inutile. Exista mai multe abordari pentru reducerea anxietatii, deoarece exista atat de multe tipuri diferite de persoane cu experiente unice cu tulburari de anxietate si depresie, personalitati si preferinte individuale, situatii de viata si multe altele. Exista sanse mari sa aveti o multime de informatii utile pentru alte persoane. Acum e timpul sa le restrangeti la acele strategii care sunt utile pentru dvs.

Alocati ceva timp si atentie pentru a revizui ceea ce ati adunat. Uitati-va la notele pe care le-ati notat si la pasajele pe care le-ati evidentiat in carti. Ati notat special aceste articole dintr-un motiv. Ele rezoneaza cu dvs intr-un fel. Incepeti o noua lista de sfaturi care va vorbesc.

Odata ce aveti aceasta lista initiala, s-ar putea sa fiti inca coplesiti. La inceput, este usor sa te entuziasmezi cu sfaturi care ti-ar putea reduce anxietatea. Acum este timpul sa devii critic. Reveniti la lista dvs. si alegeti sfaturile dvs. de top, pana la aproximativ opt. Mai putin de opt s-ar putea sa nu va ofere suficient pentru a lucra, si mult mai mult decat atat poate continua sa fie coplesitor si irealizabil.

Scrieti aceste opt sfaturi pe o noua foaie de hartie (sau document pe computer sau telefon). Acestea sunt punctul dvs. de plecare pentru reducerea activa a anxietatii. Pastrati restul listei, deoarece pe masura ce progresati, va recomandam sa adaugati cateva strategii noi (doar una sau doua la un moment dat). Cu lista scurta in mana, treceti la pasul urmator: actiune.